Romantikus séta a kertben DSLR-rel

Igencsak rövid, és velőtlen bejegyzéssel állok most elétek. (Velőtlen. Vajon létezik egyáltalán ilyen szó?) De azt hiszem ilyen is kell néha. 
A mai napom egyáltalán nem úgy alakult, ahogy elterveztem, de azt hiszem, hogy ennek így kellett történnie. Az alapelképzelésem az volt, hogy majd délelőtt sétálok egyet ebben a "szép tavaszi időben", este pedig berobogok a belvárosba, és készítek pár éjszakai képet. Kíváncsi voltam rá, vajon közel egy év távlatából mennyit fejlődtem, és amúgy is szeretem újra felfedezni a jól bevált fotózási helyszíneket. Aztán végül nem a belvárosban kötöttem ki, és nem is este, hanem vidéken kora délután, ahol egy kedves ismerősömet látogattam meg. Persze unaloműzőnek vittem magammal a gépemet is, és azt kell, hogy mondjam, örülök, hogy valami megmagyarázhatatlan oknál fogva nem hagytam otthon a polcon pihenni.dsc_0104kicsi.jpg
Valahogy nekem, a nagyvárosi lánynak, aki csak akkor lát virágot, ha kimegy a Margit-szigetre, igencsak nagy élmény volt rácsodálkozni arra, milyen gyönyörű is a tavasz a természetben. Igaz, az internetet már rég ellepték a virágos képek, de többnyire mindenki csak cseresznyevirágot fotóz, ami egy idő után nem túl kielégítő. Most viszont száz, meg száz új szín, és új illat tárult elém, amit nagyon élveztem.

dsc_0133_kicsi.jpg

Mint egy izgatott kisgyerek a majálison, úgy futkostam én is virágtól fához, fától bokorhoz, bokortól vissza virághoz, és ez így ment legalább egy órán keresztül. Hihetetlen, hogy ennyi kis csoda vesz minket körbe nap, mint nap, és  sokszor észre sem vesszük őket! Pedig ha egy pillanatra megállunk, és rácsodálkozunk a minket körülvevő világra, fantasztikus élményben lehet részünk.

dsc_0090_kicsi.jpg

Azt hiszem, a mai sétám alkalmával, ha lehet, még jobban beleszerettem a tavaszba. Örülök neki, hogy a sok modellfotó között most már ilyen jellegű képekkel is bővült a portfólióm. Valahogy eddig nem nagyon éreztem inspirációt arra, hogy fűt-fát-bogarat lefotózzak - de ez teljesen megváltozott. Való igaz, a természet a legnagyobb alkotóművész! 

dsc_0144kicis.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lencseveg.blog.hu/api/trackback/id/tr558583274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megvalósító Macska · http://megvalositas.blog.hu/ 2016.04.11. 10:54:14

Én is fotózgatom a növényzetet itt, Anyós kertjében. Csodálatos, minden héten új szirmok bomlanak :)

Harmat Vivien Vanda 2016.04.12. 08:53:06

@Megvalósító Macska: Ez így van! :) Minden alkalommal fel lehet fedezni egy új kis csodát.

Dreamland Creative Art

A Lencsevég blog újragondolása. Korábban csak a fotózással kapcsolatos élményeimet osztottam veletek, ez viszont most változik. A fotózás mellett megtalálhattok számos új contentet is: cosplay, zene, divat, hétköznapok. Minden, ami én vagyok. :)

Friss topikok

  • Harmat Vivien Vanda: @Megvalósító Macska: Ez így van! :) Minden alkalommal fel lehet fedezni egy új kis csodát. (2016.04.12. 08:53) Romantikus séta a kertben DSLR-rel
  • eßemfaßom meg áll: Rózsaszín meg sárga hó. Vért köpnek meg sokat pisálnak felétek az istenek ? (2016.02.26. 19:40) Modell pózok
süti beállítások módosítása