A lovagok kora még nem áldozott le
Hagyományőrző fotózás Hermeczi Olíviával

Hivatalosan is kijelentem, hogy elérkezett a tavasz. Ez pedig nem jelent mást, minthogy fotós táskát összekészíteni, vakukat izzítani, és irány a természet! :) Elmondhatatlanul feltöltődtem a pénteki szabadtéri fotózásom alkalmával, amiről már hoztam is Nektek egy kis ízelítőt.

dsc_0122x_borito.jpg

Mindig is szerettem a különleges témákat, amik kicsit kiemelik az embert a hétköznapok szürkeségéből, és segítenek felfedni a lelkünk egy szunnyadó félben lévő darabját. Mikor kicsi voltam, a szüleimmel gyakran ellátogattunk egy-egy várjátékra, ahol csodálattal néztem a páncélba bújt lovagokat, akik pillanatok alatt visszarepítették a közönséget egy olyan korba, ahol a férfiak megküzdöttek egy nő szerelméért, ahol a bátorság, és a hűség mindennél fontosabb volt. Egy korba, ami az idő távlatából talán sokkal nemesebbnek tűnik, mint a miénk, pedig épp olyan egyszerű emberek képezték részét, amilyenek mi is vagyunk.

Mikor megláttam Olívia feltöltött képeit a páncélról, rögtön tudtam, hogy ezt nekem LE - KELL - FOTÓZNOM. Egyszerűen must have darab. Egy nő páncélban - titokzatos, erős, szenvedélyes. Jeanne d'Arc története lebegett a szemem előtt. A lányé, aki örökre beírta nevét történelembe. Jeanne d'Arc, mióta az eszemet tudom, fontos szerepet tölt be az életemben. Amellett, hogy kislány korom óta ismerem a történetét, és mindig is csodáltam a bátorságát, és a kitartását, később őt választottam bérmaszentemnek 16 évesen.

Hálás, és büszke vagyok, hogy a sok jelentkező fotós közül Olívia engem választott ki a nemes feladatra, hogy megörökítsem őt a páncéljában.

nevtelen-2.jpg

Nem volt kérdés számomra, hogy Budapesten a téma befotózására a legalkalmasabb helyszín a Városliget lesz. A vár, a park, és a templom tökéletesen illik a páncélba öltözött lány karakteréhez.

Péntekre időzítettük a fotózást. Három órakor találkoztunk a metrónál, majd megrohamoztunk egy padot, és szépen sorban felaggattuk Olíviára a vérteket. Mikor elkészültünk, elindultunk megfelelő helyszínre vadászni. Egyértelmű volt számomra, hogy nem kis látványosság leszünk, és páran leszólítanak majd minket, milyen apropóból mászkál mellettem egy lány talpig korhű páncélban, karddal a kezében - és ez így is történt. Szerencsére mindketten helyén tudtuk kezelni a bámészkodó idegeneket, és a kérdezősködést, úgyhogy különösebb problémánk nem adódott a feltűnés keltésből.

dsc_0131.jpg

Közel egy óra alatt bejártuk az egész ligetet, és több száz kép elkészítése után úgy döntöttünk, hogy befejezzük közös kalandunkat. Hazafelé a buszon izgatottan néztem végig a sorozatot, és már fejben össze is állt bennem, mit-hogyan fogok megszerkeszteni.

Nagy reményeket fűztem ehhez a fotózáshoz, amik szerencsére mind megvalósultak! :) A tavaszi nap sugarai remekül bevilágították a teret, így - noha a biztonság kedvéért elcipeltem magammal - nem kellett mesterséges fényt használnom. A téma maga pedig mélyen megérintett, úgy érzem, felszabadította egy rég nem látott oldalamat, és rengeteg energiát adott ahhoz, hogy újabb projektek tervezésébe kezdjek.

nevtelen-1.jpg

Mindamellett pedig, hogy szuper képekkel gazdagodtam, Olívia személyében egy kedves, sokszínű lányt ismerhettem meg, akivel élmény volt végigbeszélgetni az utat két helyszín között. Hiába, a fotózásban legjobban az embereket szeretem, akiket megismerhetek általa. Sok felejthetetlen élménnyel gazdagodhattam már ennek a hobbinak köszönhetően, és remélem, még többel fogok a jövőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://lencseveg.blog.hu/api/trackback/id/tr158475004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Dreamland Creative Art

A Lencsevég blog újragondolása. Korábban csak a fotózással kapcsolatos élményeimet osztottam veletek, ez viszont most változik. A fotózás mellett megtalálhattok számos új contentet is: cosplay, zene, divat, hétköznapok. Minden, ami én vagyok. :)

Friss topikok

  • Harmat Vivien Vanda: @Megvalósító Macska: Ez így van! :) Minden alkalommal fel lehet fedezni egy új kis csodát. (2016.04.12. 08:53) Romantikus séta a kertben DSLR-rel
  • eßemfaßom meg áll: Rózsaszín meg sárga hó. Vért köpnek meg sokat pisálnak felétek az istenek ? (2016.02.26. 19:40) Modell pózok
süti beállítások módosítása