Dorothy Blog Award

Jee! Üdvrivalgás. A blogom megkaptam élete első díját, ami számomra nagyon nagy szó, hiszen alig másfél hónapja indítottam. :) A Dorothy Blog Award egy vándor díj, amit bloggerek adnak egymásnak a másik fél munkájának elismeréseként. A jelölőm Gera Kamilla volt - ezer puszi érte! Kamilla blogját itt nézhetitek meg.

dorothy_blog_award.png

A díj azonban nem puszta elismerést, hanem kihívást is jelent, ugyanis ahhoz, hogy tovább adhasd (és miért ne akarnád?), teljesítened kell pár feladatot:

1. Köszönd meg a díjat és jelöld, kitől kaptad!
2. Olvasd el a díjazód blogját!
3. Írj 12 dolgot a díjazód blogjáról!
4. Írj 12 dolgot magadról!
5. Válaszolj a feltett kérdésekre!
6. Írj kommentet a díjazód blogján egy bejegyzéshez.
7. Cseréljetek linket!
8. Jelölj 12 embert a díjra!
9. Tegyél fel 12 kérdést a jelöltjeidnek!
Akkor, lássunk is hozzá!

12 dolog a Kamilla Harmónia blogról:

1. Egy igazán spirituális blogról beszélünk. Mikor olvastam, olyan érzésem volt, mintha egy indiai teaházba, vagy imaszobába léptem volna be. 
2. A blog 2015 szeptemberében indult el.
3. Kamilla mandalafestő, a blogján pedig főként ezen munkásságáról, és élményeiről számol be.
4. A mandalák mellett más, szabadabb témákat is olvashattok Kamillától a VPK (Vigyázz, kész, posztolj) rovatban.
5. A mandalák igen sokoldalúan hasznosíthatóak. Őszintén szólva ez engem meglepett. Eddig azt hittem, ez is csak egy olyan hobbi, mint a manapság divatossá vált felnőtt színezők. Nos, Kamilla blogjából kiderül, a mandala akár több is lehet ennél.
6. Egy mandala elkészítése akár 5-8 órát is igénybe vehet.
7. Kamilla kedvenc mandalája a Belső szentély mandala, amit több, mint egy hétig készített egy pályázatra.
8. Ez pedig az enyém. ---> Szexcsakra mandala. Bocsánat, de nem akarok spoilerezni. Olvassátok el! Ez az egyik kedvenc cikkem.
9. A kedvenc rovatom pedig az Önmagunkért volt. Bevallom, abban mélyedtem el a legjobban a blog tanulmányozásakor.
10. Kamilla blogja már több díjat is magáénak tudhat.
11. Kamilla a nap bloggere volt március 10-én. (Taps, taps! :3 )
12. Így hatott rám a blog: Amellett, hogy nagyon sok újdonságot megtudtam a mandalákról (bár azt hiszem, eddig szinte semmit ne tudtam róluk), nagyon olvasmányos, és megnyugtatja a lelket. Egyszerűen nem volt szívem összecsapni a róla készült beszámolót, hanem részletesen át akartam tanulmányozni. Ez az oka annak, hogy a jelölés után közel két héttel írtam csak meg ezt a bejegyzést.

12 dolog a blogomról, rólam
1. Kezdjük az alapokkal: Vivien, 20 éves, be sem áll a szája, átlag havi 3-4 könyvet fogyaszt, imád fotózni, és igazi állatbuzi. Ez lennék én.
2. Interjúk, élménybeszámolók, tippek amatőr fotósoknak. Ez pedig a blogom. Dióhéjban.
3. Lassan egy éve, hogy hobbi szinten elkezdtem fotózni, ami azóta a szabadidőm jelentős részét kiteszi.
4. HA valami csoda folytán éppen nem fotózok, akkor szeretek - illetve próbálok - varrni, kiegészítőket készíteni, illetve olvasni.
5. Mindemellett mindig jut időm a háziállatomra, Pamacsra, a fél éves törpenyúlra, akit rajongásig szeretek! :)
6. Közgazdásznak tanulok.
7. Kedvenc színem a rózsaszín.
8. Az első blogomat kb 8 éve kezdtem, és a verseimet, novelláimat töltöttem fel rá. A blognak sajnos "nyoma veszett", mert megszűnt az anyaoldal. Kár. Pedig jó lenne néha nosztalgiázni.
9. Imádom a meséket. Leginkább a klasszikus Disneykért vagyok odáig, de gyakorlatilag mindenevő vagyok: Pixar, Mattel. Ha jó a történet, végignézem. És nem érdekel, hogy "6-8 éveseknek ajánlott". :D
10. Kedvenc édességem a karamella.
11. Tervezem, hogy a blog mellé egy Youtube csatornát is indítok majd, szintén fotós témában.
12. Nem vagyok túl jó az ilyen listák írásában. Csodálkozom, hogy sikerült 12 pontot kicsikarni magamból.

Válaszaim a feltett kérdésekre:

1. Vannak olyan dolgok az életedben, amik újra és újra megtörténnek, mintha osztályt ismételnél?
- A szakításaim sajnos rémesen hasonlítottak egymásra. Remélem, ez a sor lassan megtörik.
2. Melyik az a 3 könyv (ha van ilyen), ami változtatott a látásmódodon, segített abban, hogy más szemszögből tudj nézni az eddigi életedre?
- Na jó, ez elég vegyes lesz. Roald Dahl: Charlie és a csokigyár - ennek a könyvnek köszönhetem, hogy megszerettem az olvasást. Egészen addig, amíg ez nem akadt a kezembe, gyakorlatilag egy könyvet sem voltam hajlandó kiolvasni. Neil Gaiman: Coraline - IMÁDOM! És gyakran újraolvasom. Mindig van benne egy olyan idézet, amit eddig nem fedeztem fel, és ad valami plusz lökette az életembe. Ez az örök mankóm. Egyébként a filmadaptációt is szeretem. Alessandro Baricco: Selyem - ez a könyv volt az, ami után képtelen voltam jó ideig másikat a kezembe venni. Annyira nagy hatással volt rám, hogy háromszor(!) elolvastam egymás után, aztán pedig újabb és újabb könyveket a szerzőtől. A legszebb szerelmi novella, amit valaha olvastam, és alig 100 oldal. Szóval akinek van egy kis ideje, fusson neki. Nem fogja megbánni.
Emellett nagyon sok olyan könyv van még, ami kicsit megváltoztatta az életemet (Karácsonyi ének, A Piedre folyó partján ültem, és sírtam, Egy halálraítélt utolsó napja). Azt hiszem, minden elolvasott könyvvel egy kicsit közelebb kerülök ahhoz az emberhez, aki lenni szeretnék.
3. Ha nem ide születtél volna, melyik korban éltél volna szívesen?
- Azt hiszem, nem az idővel van a baj, hanem a hellyel. Nekem Meseországba kellett volna szülessek. Az idő ilyen szempontól teljesen lényegtelen.
4. Él benned a hazaszeretet?
- Nagyon is! A generációmra sajnos ez nem annyira jellemző, mert sokan el szernék hagyni az országot, és elégedetlenek az itteni körülményekkel. Nos, nem állítom én sem, hogy ez itt a Kánaán... De ez az otthonom, imádom Magyarországot, és véglegesen semmi pénzért nem hagynám el, pedig elég magas szinten beszélek két idegen nyelven is ahhoz, hogy minden lehetőségem adott legyen. Én mégis inkább itthon szeretném megtalálni a helyem.
5. Van olyan dolog, amit minden egyes lomtalanításkor megmentesz valamilyen indokkal?
- Nagyon sokáig igazi hörcsög voltam, és semmit nem voltam hajlandó leselejtezni. Ma ez más sokat változott, de a könyveimtől még mindig nehezen válok meg. (Valamilyen furcsa, megmagyarázhatatlan dolognál fogva, a régi tankönyveimtől is.)
6. Mit sikerült megvalósítanod a gyerekkori álmaidból?
- Nem nagyon emlékszem rá, mik voltak a gyerekkori álmaim. De azt tudom, hogy mindig is szerettem volna tartozni valahová, és ez az álmom már valóra vált. Azt hiszem, a többi eltörpül emellett.
7. Örökbe fogadnál állatot? Ha igen, milyet?
- Nagyon szeretem az állatokat. Szívesen örökbe fogadnék egyszer egy kutyát, vagy egy csacsit.
8. Van példaképed? Ha igen, ki és miért?
- Elég sok példaképem van. Sok orosz fotós munkáját követem, akik arra ösztönöznek, hogy folyamatosan bővítsem a tudásomat. Emellett egy barátnőmet tartom nagy példaképemnek, aki már férjén van, és nemrég született egy csodaszép kislánya is. Remélem, egyszer olyan jó családanya, és feleség leszek, amilyen ő.
9. Mi az a film, amit szerinted egyszer mindenkinek látnia kell?
- A burok. Must have.
10. Mi kerülne rá az „5 kívánság” listádra?
- 1. Utazás Párizsba, Disneylandbe. 2. Utazás Londonba, a Harry Potter múzeumba. 3. Utazás Japánba. 4. Egy olyan munka, amit szeretek, és jól is fizet. 5. Egy "boldogan éltek amíg meg nem haltak".
11. Melyik típus vagy: aki akkor érzi jól magát, ha rend van körülötte, vagy aki a (látszólagos) káoszban találja meg önmagát?
- Ez nálam nagyon kaotikus. Az íróasztalomon például nem zavar, ha totál káosz van, sem a szekrényemben. Mindenhol máshol viszont szeretek rendet tartani.
12. Mit gondolsz a telepátiáról? Veled megtörtént már?
- Egy bizonyos fokig hiszek benne. Na nem úgy, mint ahogy egy sci-fiben mutatnák be. De többször fordult már elő olyan velem, hogy valakinek nagyon jól esett volna a támogatása, és az illető nem váratlanul felhívott/rám írt facebook. Vagy hogy nagyon vágytam valamire, és a másik ráérzett anélkül, hogy kimondtam volna. Az ilyen jellegű telepátiákban abszolút hiszek. Szerintem, ha két ember egy hullámhosszon van, sok minden megtörténhet.

A jelöltjeim:

A kérdéseim a jelöltekhez:

1. Mi inspirált arra, hogy blog írásba kezdj?
2. Milyen más hobbijaid vannak még a blogolás mellett?
3. Mit szól a környezeted ahhoz, hogy blogot vezetsz?
4. Mit szeretnél elérni az életben?
5. Mi az, amitől mindennél jobban félsz?
6. Ha csak egy dolgot változtathatnál meg magadon, mi lenne az? (Külső, vagy belső tulajdonság is lehet.)
7. Emlékszel még az első szerelmedre?
8. Mi volt életed nagy válsága/ mélypontja?
9. Hogyan sikerült kikeveredni belőle?
10. Mi volt a kedvenc gyermekkori meséd?
11. Mi volt életed legnagyobb csínye?
12. Milyen érzés, hogy megkaptad a Dorothy Blog díjat?

A bejegyzés trackback címe:

https://lencseveg.blog.hu/api/trackback/id/tr228549802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Dreamland Creative Art

A Lencsevég blog újragondolása. Korábban csak a fotózással kapcsolatos élményeimet osztottam veletek, ez viszont most változik. A fotózás mellett megtalálhattok számos új contentet is: cosplay, zene, divat, hétköznapok. Minden, ami én vagyok. :)

Friss topikok

  • Harmat Vivien Vanda: @Megvalósító Macska: Ez így van! :) Minden alkalommal fel lehet fedezni egy új kis csodát. (2016.04.12. 08:53) Romantikus séta a kertben DSLR-rel
  • eßemfaßom meg áll: Rózsaszín meg sárga hó. Vért köpnek meg sokat pisálnak felétek az istenek ? (2016.02.26. 19:40) Modell pózok
süti beállítások módosítása